Veikals „Kameja” aicina darbā pārdevēju / klientu apkalpošanas speciālistu/-i uz pilnu slodzi Valmierā.
Prasības:
- labas komunikācijas prasmes;
- atbildības sajūta un precizitāte;
- vēlme strādāt ar klientiem;
- labas latviešu valodas zināšanas un spēja sazināties ar klientu arī krievu un angļu valodās;
- vēlama izpratne par rokdarbiem un šūšanu.
Pienākumi:
- kvalitatīva klientu apkalpošana un attiecību veidošana ilgtermiņā;
- nodrošināt operatīvu reaģēšanu uz klientu pieprasījumiem, to kvalitatīvu, savlaicīgu apstrādi, risināšanu;
- informēt un konsultēt esošos un potenciālos klientus par uzņēmuma produktiem vai pakalpojumiem, aktualitātēm, atlaidēm un akcijas piedāvājumiem;
- organizēt preču plūsmu un izkārtojumu tirdzniecības zālē;
- preču pieņemšana no noliktavas, daudzuma un sortimenta pārbaudīšana, uzskaites veikšana, pavaddokumentu noformēšana, preču sagatavošana pārdošanai – marķēt ar cenu zīmēm un izlikt plauktos;
- darbs ar kases aparātu.
Uzņēmums piedāvā:
- atalgojumu 5,00 eiro/stundā pirms nodokļu nomaksas;
- darbam nepieciešamo apmācību.
Pieteikties darbam aicinām, sūtot CV uz e-pasta adresi info@kameja.lv ar norādi „Klientu apkalpošanas speciālists Valmierā” līdz 21. augustam. Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šīs atlases konkursa norisei. Darba devējs un datu pārzinis ir SIA „Baltic accountancy solutions” (Reģ.nr. 40103330025).